دوست دارم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 53
:: بازدید ماه : 2203
:: بازدید سال : 6010
:: بازدید کلی : 245523

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

دوست دارم
13 / 2 / 1390 ساعت 13:57 | بازدید : 1177 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )

 

 این روزا خیلی برات حرف زدم، از ته دلم ... کسی بهتر از تو تفاوت حرفی که از ته دل زده می شه رو با بقیه ی حرفا نمی دونه. اینه که هیچ وقت حرف هام - اگه خلاف نظرت هم باشه – باعث ناراحتی و دلخوریت نمی شه، بلکه خوشحال می شی که همه ی حرفا رو برات می گم ... و این چیزی نیست غیر از اینکه تو هم دوستم داری ... دوست داشتنی که بهش افتخار می کنم، چون این تو هستی که دوستم داری، و این تو بودن تو هست که برام خیلی مهم و باارزشه ... شاید هم همه بهانه باشه تا باز بیشتر حس کنیم اون ارتباط عمیق قلبیمون رو، اینکه بیشتر احساس کنیم چقدر همدیگر رو دوست داریم، و نوع این دوست داشتن چیه. اینکه بیشتر بدونیم چه اهمیتی برای هم داریم، چی هستیم برای هم و ... . این روزا نیازم رو به تو بیشتر فهمیدم و درک کردم. روحا به تو محتاجم و همیشه با افتخار به این نیاز اعتراف می کنم. تو همیشه همه ی خوبی ها هستی و من تو رو به خاطر تمام خوبی هات دوست دارم و می پرستمت ... تو رو همیشه در اوج می خوام، مثل همیشه، و دلم می خواد – اونقدر که از دستم بر میاد - از همه ی بدی ها حفظت کنم ... دوستت دارم خوبِ من، عزیزترینِ عزیزتر از جونم ...




:: موضوعات مرتبط: نجوای دل , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: